Hoe tof zou het zijn als je doelgroep meteen als ze je bedrijfsnaam horen weten wie je bent, wat je verkoopt, waar je voor staat en er enthousiast van wordt? Hiervoor is het nodig dat jij je bedrijf als merk neerzet, zodat je fans en ambassadeurs krijgt.
Het bouwen van een merk is hetzelfde als het maken van een roadtrip. Er zijn een aantal hotspots die je echt niet mag missen!
Laat mij jouw navigatie zijn om jouw merk professioneel neer te zetten, zodat jij de resultaten gaat behalen die je zo graag zou willen.
Herken jij je hier in?
Je wil graag dat klanten voor jouw
bedrijf kiezen en niet voor je concurrenten.
Nu is dat wel zo.
Je hebt geen focus en geen lange
termijn visie. Daardoor doe je vanalles wat en lijkt niets echt te werken.
Je wil graag meer naamsbekendheid
voor je bedrijf, zodat verkopen
makkelijker wordt.
Je bent begonnen vanuit passie en plezier, maar doordat je zo moet trekken aan klanten voelt het als struggelen.
Je wilt graag je prijzen verhogen en
een professionele uitstraling,
maar weet niet goed hoe.
Je besteed veel tijd aan je social media, maar weet niet hoe je meer volgers krijgt en ze om kunt zetten in klanten.
Jij bent fantastisch in wat je doet en het wordt tijd dat jouw doelgroep dat ook gaat zien!
Ben jij klaar om jouw persoonlijkheid, waarden en unieke stijl om te zetten in een professioneel en onderscheidend merk? Stap dan in onze virtuele bus en ga mee op The Brand Roadtrip!
Gedurende de reis ga ik je helpen met het ontwikkelen van een krachtige brand strategy, het creëren van een pakkende boodschap en het neerzetten van een duidelijke merkidentiteit. Door dit alles kun je een betrokken community opbouwen, je prijzen verhogen en zullen jouw volgers staan te springen om bij je te kopen.
Aan het einde van deze waanzinnige roadtrip heb jij een ijzersterk merk dat perfect aansluit bij jouw doelgroep. Jouw fans worden klanten en jij kunt eindelijk jouw doelen bereiken.
ik wil dit
The Brand Roadtrip zit enorm goed in elkaar, je werkt echt van binnen naar buiten. Je zet eerst het fundament van je bedrijf goed neer en vervolgens maak je dit visueel en kun je dat consistent doorvoeren in je gehele bedrijf. Ik weet nu precies waar ik voor sta en hoe ik me onderscheidend positioneer in deze volle markt.
Nu pas zag ik dat mijn website en kleuren heel kil en afstandelijk aanvoelde, door al het zwart en wit. Nu oogt het veel vriendelijker en past het meer bij wie ik ben.
Ik raad dit traject iedereen aan!
Tessa
The Brand Roadtrip heeft mij echt aan het denken gezet over mijn bedrijf, wat ik wil uitstralen en hoe ik mij onderscheid van mijn concurrenten.
Een echte eyeopener was dat ik vooral dicht bij mezelf mag blijven en Jorinde legt heel fijn uit hoe je dit doet zodat je persoonlijkheid het beste naar voren komt op een manier dat echt bij je past.
Ik heb nu meer klanten, meer volgers en meer bestellingen. Dus het traject is voor mij geslaagd! Niet twijfelen, gewoon doen. Je leert er zoveel van!
Judith
Jij bent je bedrijf begonnen om te doen waar je blij van wordt en jouw droombusiness kunt bouwen, toch?
Maar de realiteit van het ondernemerschap is wat minder rooskleurig en ziet er meer zo uit:
Je weet niet goed waar je aan moet werken om resultaat te zien
Je steekt veel tijd en moeite in het creëren van content terwijl je niet de juiste mensen ermee aanspreekt
Je weet niet hoe je je onderscheid en top of mind bent in een overvolle markt
Je laat je teveel leiden door anderen omdat je niet goed weet waar jij voor staat en je niet een duidelijk fundament van je bedrijf hebt staan

Waarom moet je een merk bouwen?
Met een badass merk val jij op in die overvolle online jungle. Je laat zien wie je bent en waar je voor staat, waardoor klanten je meteen herkennen tussen al je concurrenten.
Met een sterk merk creëer je een tribe van loyale fans die jouw dienst of product geweldig vinden en niet kunnen wachten om het met de wereld te delen. Ze worden jouw online cheerleaders!
Wanneer klanten verliefd worden op jouw merk, zijn ze bereid om dieper in hun zakken te tasten. Je kunt jouw prijzen omhoog gooien en jouw winstmarges laten groeien.
Een sterk merk zorgt voor vertrouwen. Het laat zien dat je een professional bent, iemand met wie klanten graag zaken doen. Klanten weten dat ze op jou kunnen vertrouwen.
Met een kick-ass merk kun je groter denken en verder gaan. Je kunt nieuwe markten veroveren, jouw aanbod uitbreiden en jouw business laten groeien als een malle. De wereld ligt aan je voeten!
Kortom, het bouwen van een sterk merk is een investering die zichzelf dubbel en dwars terugbetaalt. Het geeft jouw bedrijf een stevig fundament voor succes en een concurrentievoordeel in de markt.
Waarom moet je een merk bouwen?
Met een badass merk val jij op in die overvolle online jungle. Je laat zien wie je bent en waar je voor staat, waardoor klanten je meteen herkennen tussen al je concurrenten.
Met een sterk merk creëer je een tribe van loyale fans die jouw dienst of product geweldig vinden en niet kunnen wachten om het met de wereld te delen. Ze worden jouw online cheerleaders!
Wanneer klanten verliefd worden op jouw merk, zijn ze bereid om dieper in hun zakken te tasten. Je kunt jouw prijzen omhoog gooien en jouw winstmarges laten groeien.
Een sterk merk zorgt voor vertrouwen. Het laat zien dat je een professional bent, iemand met wie klanten graag zaken doen. Klanten weten dat ze op jou kunnen vertrouwen.
Met een kick-ass merk kun je groter denken en verder gaan. Je kunt nieuwe markten veroveren, jouw aanbod uitbreiden en jouw business laten groeien als een malle. De wereld ligt aan je voeten!
Kortom, het bouwen van een sterk merk is een investering die zichzelf dubbel en dwars terugbetaalt. Het geeft jouw bedrijf een stevig fundament voor succes en een concurrentievoordeel in de markt.

DETAIILS
Praktische informatie
- 6 weken online programma met uitgebreide video’s
- Vanaf 23 mei elke week een nieuwe module online
- Stap voor stap krijg je een nieuw onderdeel van je Brand Strategy
- Een handig werkboek waardoor je alle kennis meteen kunt toepassen in jouw bedrijf
- 2x Live Q&A waarin je al je vragen aan Jorinde kunt stellen
- 2x live masterclass met extra verdieping
- Whatsapp support voor feedback of vragen
- Brandbook template, zodat jij een duidelijk fundament hebt voor je bedrijf waar je je aan vast kunt houden.

DETAIILS
Praktische informatie
- 6 weken online programma met uitgebreide video’s
- Vanaf 23 mei elke week een nieuwe module online
- Stap voor stap krijg je een nieuw onderdeel van je Brand Strategy
- Een handig werkboek waardoor je alle kennis meteen kunt toepassen in jouw bedrijf
- 2x Live Q&A waarin je al je vragen aan Jorinde kunt stellen
- 2x live masterclass met extra verdieping
- Whatsapp support voor feedback of vragen
- Brandbook template, zodat jij een duidelijk fundament hebt voor je bedrijf waar je je aan vast kunt houden.
Tijdens deze reis neem ik je aan de hand van mijn eigen EVOLVE-methode mee. Dit is een speciale mix van technieken die ik heb geleerd tijdens mijn marketing- en communicatiestudie en heb ontwikkeld tijdens 10+ jaar ervaring in branding en het werken voor grote bedrijven als Philips, Hallmark en Harrods.
The Brand Roadrip is precies wat je nodig hebt als je:
Er klaar voor bent om echt serieus genomen te worden en professioneel wilt overkomen, door een goede positionering, duidelijk weet welke klanten je wilt aanspreken en hoe je dat doet
Eenheid wilt aanbrengen in je gehele bedrijf.
Zodat je herkenning krijgt en jij je onderscheid van je concurrenten
Meer voldoening en plezier wilt halen uit je bedrijf door te ondernemen op een manier die bij jou past. Dicht bij jezelf en met oog voor wat jij belangrijk vindt
Meer klanten wilt aanspreken en daardoor een hogere omzet gaat draaien. Zodat jij jouw dromen en doelen waar kunt maken
Je een community wilt opbouwen met loyale klanten die niet kunnen wachteen om van je te kopen of je aanbevelen aan anderen

Sinds ik bij Jorinde mijn branding onder de loep heb genomen en van binnenuit naar mijn bedrijf ben gaan kijken merk ik dat ik nu prachtige stappen neem die écht bij mij passen. Het onderzoeken van je branding, en daarmee wie jij als persoon bent, brengt zoveel processen in gang! Ik ben super blij met de hulp van Jorinde en de groei die ik nu maak met mijn bedrijf!
Kitty becker
Jorinde is voor mij echt een expert. Ze denkt heel erg mee en geeft precies de juiste aanvulling die je nodig hebt.
Nu ervaar ik veel meer structuur, overzicht en een hogere toe stroom van potentiële klanten. Ze weten mij nu beter te vinden doordat ik duidelijker ben geworden in wat voor diensten ik lever en de boodschap die ik overbreng. Ik heb er onwijs veel aan gehad.
Rachida Yaya
De modules
1. ESSENTIAL BRAND PURPOSE
1.1 Jouw ‘Why’
1.2 Merkwaarden
Waarom doe jij wat je doet? Wat vind jij belangrijk en waar sta jij voor? Dat maakt jou bijzonder en uniek! Dus daar gaan we naar op zoek. Dit is jouw onderscheidend vermogen en daar begint alles mee.
2. VALUABLE TARGET AUDIENCE
2.1 Wie is jouw doelgroep?
2.2 Nog concreter: Wie is jouw ideale klant?
2.3 Welke behoeften heeft jouw ideale klant?
Jouw doelgroep is druk en wil niet gestoord worden door jouw marketing promoties, behalve als je ze kunt helpen om hun problemen op te lossen. Maar dan is het wel belangrijk dat je weet wie jouw doelgroep is en wat hun problemen zijn. Zo kun je precies inspelen op de behoeften van je doelgroep en voelt je marketing niet als marketing, maar als een oplossing voor hun probleem.
3. OUTSTANDING BRAND POSITIONING
3.1 Wie zijn jouw concurrenten?
3.2 Waarin ben jij onderscheidend?
Jij bent niet de enige in jouw branche. Waarschijnlijk zijn er nog heel wat ondernemers die doen wat jij doet. En dit is geen probleem, want jij bent uniek. En jouw bedrijf moet dit ook zijn. Daarom brengen we eerst je concurrenten in kaart om vervolgens te kijken waar jouw unieke waarde ligt.
4. LONG-LASTING BRAND PROMISE
4.1 Boodschap
4.2 Belofte
In deze module brengen we de opgedane kennis van module 1, 2 en 3 samen in jouw boodschap die jij aan jouw doelgroep wil overbrengen en de belofte die jij aan hun doet. Door een ijzersterke positionering onderscheid jij je van jouw concurrentie en ga je volledig in jouw kracht staan.
5. VISUAL BRAND ELEMENTS
5.1 Kleuren
5.2 Lettertypes
5.3 Fotografie
Het is tijd om na te denken over jouw merk identiteit. Nu je weet wat jij wilt overbrengen is het belangrijk om te leren hoe je dat doet. Welke stijl er bij jou past, zodat je visuele identiteit perfect aansluit op jou en jouw doelgroep. Waar let je op bij het kiezen van kleuren, past een strakke of juist sierlijke vormgeving bij jouw bedrijf en wat voor foto’s passen er bij jouw uitstraling. Dit gaan we allemaal in kaart brengen in deze module.
6. ENSURING BRAND LOYALITY
6.1 Eenheid
We gaan het hebben over een eenheid in jouw gehele bedrijf. Zodat waar jouw ideale klant jou ook tegenkomt, dat je herkenbaar bent. Dat zorgt voor vertrouwen bij jouw klanten. We kijken bijvoorbeeld naar je website, Instagram en een weggever.
BONUS MODULE
Personal Branding
In de bonus module ga ik het hebben over personal branding. Hoe breng jij jouw verhaal over, wat moet je nou wel en niet delen en wat is jouw tone of voice. Jij bent namelijk jouw merk en zo weet je precies hoe je dat ook overbrengt.
Na dit traject heb je:
Een sterke brand strategy waardoor je moeiteloos jouw ideale klant aantrekt als een magneet. Door jouw ijzersterke positionering zorg je ervoor dat gesprekken voor je gevoel ‘zomaar’ worden aangevraagd, zonder dat je hoeft te trekken en sleuren.
Een eenheid in jouw branding, waardoor je herkenbaar bent voor je potentiële klant. Jouw positionering is zo ijzersterk, dat ze niet meer om je heen kunnen!
Een heel duidelijk beeld van jouw bedrijf, jouw ideale klant en weet je hoe jij jouw boodschap kunt overbrengen aan jouw potentiële klanten. Zodat ze precies weten waarvoor ze bij jou terecht kunnen en je een flinke omzetgroei krijgt.
Een bedrijf dat bij jou past, waar je enorm veel energie van krijgt en elke dag weer met enorm veel plezier aan werkt.
Een professioneel bedrijf dat helemaal uitstraalt wie jij bent en wat jouw bedrijf doet, waardoor jouw potentiële klanten vertrouwen krijgen en ze betalende klanten worden.
Een plan hoe jij een community bouwt van loyale fans die jouw dienst of product geweldig vinden en niet kunnen wachten om het met de wereld te delen.
Spijt dat je dit niet eerder hebt gedaan!
€297

PRE-SALE
Geldig van 10-5 tm 17-5
- 6 online modules met meer dan 16 lessen
- Vol praktische voorbeelden en inspiratie
- Een handig werkboek waardoor je alle kennis meteen kunt toepassen in jouw bedrijf
- 2x Live Q&A waarin je al je vragen aan Jorinde kunt stellen
- 2x Live Masterclass
- Whatsapp Support voor vragen & Feedback
- BONUS: Module over Personal Branding
- BONUS: Eenheid op Instagram E-book
- BONUS: Instagram Template Pakket
€497

REGULAR PRIJS
Geldig vanaf 18-5
- 6 online modules met meer dan 16 lessen
- Bonus module over personal branding
- Een handig werkboek waardoor je alle kennis meteen kunt toepassen in jouw bedrijf
- 2x Live Q&A waarin je al je vragen aan Jorinde kunt stellen
- 2x Live Masterclass
- Whatsapp Support voor vragen & Feedback
- BONUS: Module over Personal Branding
- BONUS: Eenheid op Instagram E-book
- BONUS: Instagram Template Pakket

ik ben jorinde – Brand Strategist
Ik help ambitieuze ondernemers met het bouwen van betekenisvolle en onweerstaanbare merken om hun grootste dromen en doelen te realiseren. Inmiddels heb ik al 10+ jaar ervaring en heb ik gewerkt voor grote multinationals als Hallmark, Philips en Harrods.
En wat ik daarvan heb geleerd is om een succesvol bedrijf neer te zetten dat het allerbelangrijkste is de combinatie van je merkstrategie, beleving en visuele identiteit. Daarom ben ik niet zomaar een designer, maar heb ik ook een communicatie opleiding afgerond. Zodat ik naast een mooi design er ook voor kan zorgen dat je ideale klant verliefd wordt op jouw merk.
Een Good-Looking-Brand of een mooi logo gaan je niet succesvol maken. Daar is meer voor nodig. Een merk dat van binnen en buiten met elkaar matcht. En daar help ik graag je bij.
Boek jouw plekje
A business is the thing that creates whatever it is that you sell,
a brand is the reason why people buy it.